U bent hier

Operatoren

Proximus - Orange - LCR - ... welke operator moet ik als bedrijf kiezen?

7211 heeft ondertussen bijna 20 jaar ervaring in de telecom. Van de eerste gsmtoestellen en hun voorlopers, tot de VoIP ontwikkelingen van vandaag.

En tijdens die hele geschiedenis hebben naar mijn mening 2 operatoren zich steeds als de meest stabiele, meest vooruitstrevende en meest correcte aanbieders getoond.

In de bijna voorbije 20 jaar hebben veel van mijn klanten meestal 1 of beide netwerken uitgeprobeerd. En de eerlijkheid gebiedt me om te zeggen: er is geen "beste".

Maar er is waarschijnlijk wel een "beste voor uw situatie, met uw noden, in uw werkgebied, ..." 

 

De belangrijkste factor in de keuze voor een mobiele operator, is de ontvangst in het gebied waarin u werkt. Een gratis abonnement heeft geen zin in een gebied zonder ontvangst. Operatoren trachten al sinds de bouw van de eerste antennes om het ontvangstgebied uit te breiden en te verbeteren.

Als u dus 5 jaar geleden slechte ontvangst had in uw buurt, bestaat de kans dat dit ondertussen serieus verbeterd is. 

Maar de factor die meteen volgt op ontvangst, is wel degelijk prijs in combinatie met service.

En dat is de sterkte van 7211.

 

Onze klanten - waarvan er sommige al heeeeel lang klant zijn ;) - kiezen voor 7211 om hun telecom op te volgen en advies te krijgen.

Met ons "7211Servicepack" bieden we onze klanten voor de prijs van € 2,5 per simkaart per maand de mogelijkheid om ons in te schakelen als vaste contactpersoon voor uw telecom vragen. Daarbij kan u ons dan - indien u wenst zelfs elke maand - uw telecomfacturen doorsturen, zodat wij kunnen controleren of alles correct verlopen is, correct gefactureerd is, en of er mogelijkheden zijn om uw tarieven aan te passen en te verbeteren.

We doen deze controle handmatig - er komt dus geen software aan te pas - zodat we op de hoogte zijn van de telecom-werking van uw bedrijf. Op die manier verzorgen we ook al uw aanvragen: van een nieuwe activatie voor een nieuwe collega, tot de vervanging van een defecte simkaart, tot het advies voor werknemers die het bedrijf verlaten.

Heeft u vragen over de mogelijkheden voor uw bedrijf: contacteer ons dan gerust.