U bent hier

Telecom

Telecom factuur analyse en controle: gsm abonnementen vergelijken

Enkele leuke recensies:

"al jaren onze onafhankelijke telecomspecialist" - Bouwbedrijf Menbo NV

"down to earth / doeltreffend – onze telecom contactpersoon" - Fluvia NV

 

ENKEL VOOR BEDRIJVEN 

Uw gsm tarieven controleren, uw gsm abonnement vergelijken of gsm abonnementen vergelijken,  de tariefplannen en mogelijkheden van uw operator kennen? En weet u welk tariefplan en opties u vandaag heeft? Zijn deze aangepast aan uw gebruik? Welke mogelijkheden kunnen u extra voordeel opleveren? Controleert u uw facturen? Zijn alle tarieven correct? Heeft u alle promoties ontvangen?

Er zijn zoveel mogelijkheden, en elke mogelijkheid roept nieuwe vragen op. Gsm tarieven controleren en gsm abonnementen vergelijken is vandaag dan ook zeer belangrijk.

WAT KUNNEN WIJ VOOR U BETEKENEN?

Wij bieden 2 mogelijkheden aan: het 7211Servicepack (vaste contactpersoon met maandelijkse factuurcontrole) en de QUICKCHECK (éénmalige factuuranalyse)

1. 7211ServicePack

Ons tarief: € 2,5 per unit per maand. Elke simkaart in uw bedrijf telt als 1 unit. De vaste telefonie van 1 filiaal telt eveneens als 1 unit. Ons minimumbedrag is € 45 per kwartaal. (rekenvoorbeeld*)

Ons 7211Servicepack houdt in dat we uw vaste telecom contactpersoon zijn, uw first line bij telecomgerelateerde vragen / problemen / uitvoeringen. Zo kunnen we u assisteren en adviseren voor de Belgische business-operatoren Proximus (mobiel / fix / internet / TV) - Mobistar (mobiel / fix / CPS) - Telenet (mobiel / fix / internet / TV) - LCR (mobiel / fix / CPS) - Destiny (internet) en diverse VoIP operatoren. Voor Nederland kan u bij ons terecht voor Vodafone - KPN - T-Mobile (mobiel)

Dit 7211Servicepack houdt echter ook in dat u als bedrijf elke maand uw factuur mag doorsturen voor analyse en controle. Zo bekijken wij elke maand of alles correct aangerekend werd, vragen wij de rechtzettingen aan, maken we tariefaanpassingsvoorstellen ter verbetering van uw tariefplan, steeds bij uw huidige operator.

Voor ons maakt het dus niet uit voor welke operator u als bedrijf gekozen heeft: u zal er uw redenen voor hebben, en we kunnen enkel hopen dat u nog steeds tevreden bent. Wij zorgen dat u tevreden blijft van uw operator, door er steeds de beste tarieven te hebben voor uw verbruik en door deze gsm tarieven te controleren. Mocht u toch vragen hebben over de mogelijkheden van de andere operatoren, kunnen we u ook daar onafhankelijk in bijstaan.

2. QUICKCHECK

U heeft geen vaste contactpersoon nodig en/of wil uw facturen niet maandelijks laten controleren? Dan hebben we onze QUICKCHECK oplossing.

Hierbij maken we een analyse van uw telecomfactuur (maximum 3 maanden oud, en representatief voor de gemiddelde verbruiksmaand). We controleren op alle mogelijkheden (fouten, mogelijke verbeteringen, tariefaanpassingen, ...) en geven weer hoeveel u door aanpassingen / rechtzettingen kan besparen op 1 jaar.

De kostprijs van de QUICKCHECK: € 45  + € 10 per simkaart. Het minimum facturatiebedrag is € 55.

Wenst u gebruik te maken van het 7211Servicepack of onze QUICKCHECK? Contacteer ons dan!

factuur analyse aanvragen

We hebben enkele handige telecom tips verzameld in intervieuws met BusinessTeve. Bekijk ze hier allemaal.